Το νέο παιδικό μας βιβλίο "Η Δανάη στο νησί των αριθμών".

Μετά από πολύ κόπο για να βρούμε ελεύθερο χρόνο και να τελειώσει το πρώτο μας παιδικό βιβλίο για παιδιά κάτω των 5 ετών, τα καταφέραμε. Θέμα του βιβλίου είναι πως οι αριθμοί μας βοηθάνε στη καθημερινή μας ζωή, και γιατί τους έχουμε ανάγκη. Όλα διηγούνται μέσα από τις περιπέτειες τις μικρής Δανάης σε φανταστικούς κόσμους γεμάτους νούμερα.

Επιλογές μουσικής για παιδιά, κάτω από το κανάλι μουσικής μας.

Σας ακούσαμε και αποφασίσαμε να σας δώσουμε τις καλύτερες παιδικές μελωδίες μαζεμένες σε ένα κανάλι για την εύκολη αναζήτηση τους. Απολαύστε ατέλειωτες ώρες μελωδίας μόνο για παιδιά!

Καιρός για ποπ-κορν, χυμό και "εκπαιδευτική" ταινιούλα.

Οι καλύτερες εκπαιδευτικές ταινίες κινουμένων σχεδίων, τώρα κάτω από ένα κανάλι για την γρήγορη εύρεση τους. Το "eL Cine" είναι εδώ, μόνο για παιδιά!

Όλες οι γιορτές του χρόνου μέσα σε φύλλα εργασίας για παιδιά.

Στη σελίδα μας θα βρείτε όλες τις γιορτές που πρέπει ένα παιδάκι να κατανοήσει. Βρείτε κατασκευές και φύλλα εργασίας για την τάξη αλλά και το σπίτι. Η μάθηση γίνετε διασκέδαση!

Εγκυκλοπαιδικά θέματα για την φύση, τον ανθρωπό και την ψυχολογία του.

Οι κατηγορίες μας καλύπτουν ένα μεγάλο φάσμα εγκυκλοπαιδικών θεμάτων. Είναι σημαντικό τα παιδιά να μάθουν για τον υλικό κόσμο του παρόντος και του παρελθόντος, όπως και εξίσου σημαντικό είναι θέματα για την ψυχολογία τους.

Αναζητηση αυτου του ιστολογιου

Τετάρτη, 8 Μαρτίου 2017

LIKE & DISLIKE ΣΤΙΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΕΣ

Με έμπνευση από τα social media , φτιάχνουμε το σήμα το "like" και του "dislike" , το μεν πρώτο το χρωματίζουμε με μπλε χρώμα και το δεύτερο με κόκκινο.
Κόβουμε τα παρακάτω πατρόν και διπλώνουμε στη μέση τοποθετώντας μέσα ένα καλαμάκι από σουβλάκι.
Μπορούμε να δείχνουμε κάποιες  ΕΙΚΟΝΕΣ ΓΙΑ ΣΥΖΗΤΗΣΗ και τα παιδιά ανάλογα με την εικόνα να σηκώνουν ένα από τα 2 χεράκια.
Μπορούμε να δραματοποιήσουμε σκηνές και σε κάθε συμπεριφορά να να σηκώνουμε το κατάλληλο χεράκι.
Ακόμα μπορούμε να τα κρατήσουμε στα συρτάρια μας εύκαιρα και αν κάποιος συμμαθητής μας παρεκτραπεί να το δείξουμε το dislike ή αν κάνει κάποια πολύ καλή πράξη το like.









Δευτέρα, 6 Μαρτίου 2017

ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΚΟΜΜΑΤΙΑ ΕΝΟΣ ΠΑΖΛ - ΟΜΑΔΑ

Η ομάδα μας "κουμπώνει"

Όλοι μαζί μια αλυσίδα, όλοι μαζί δεμένοι, όλοι μαζί κομμάτια ενός πάζλ
Το κάθε παιδί χρωματίζει το δικό του κομμάτι του πάζλ και φτιάχνει και την φατσούλα του. Για καλύτερο αποτέλεσμα μπορούμε να κολλήσουμε και αυτοκόλητα ματάκια. Σε κάθε κομμάτι γράφουμε και το όνομά μας.




Πατρόν για ολιγομελή ομάδα


Αν τώρα η ομάδα μας είναι μεγαλύτερη τυπώνουμε τα 2 παρακάτω πατρόν και τα ενώνουμε και αναλόγα προσαρμόζουμε τα κομμάτια του πάζλ όπως φαίνεται στην παρακάτω φωτογραφία.



Παράδειγμα 





ΓΙΝΕ Ο ΗΡΩΑΣ ΤΟΥ ΕΑΥΤΟΥ ΣΟΥ

Γίνε ο ήρωας του εαυτού σου και μην αφήσεις κανένα να σε προσβάλει


Κολλάμε τη φωτογραφία κάθε παιδιού ή το κάθε παιδί σχεδιάζει τα χαρακτηριστικά του και χρωματίζει τον ήρωά του με τα χρώματα της επιλογής του.



ΡΑΓΙΣΜΕΝΕΣ ΚΑΡΔΙΕΣ

Πως μπορώ να σταματήσω το bullying..... Καταγράφω την πρότασή μου και τη σχεδιάζω αν μπορώ στις παρακάτω καρδίες, τις οποίες και κρεμάμε σε εμφανές σημείο του σχολείου για να βλέπουν οι άλλοι και να μην ξεχνάμε κι εμείς οι ίδιοι.


ΣΤΟΠ BULLYING - ΠΑΛΑΜΟΠΛΑΚΑΤ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ

Δείξε με το χέρι σου, ότι ο σχολικός εκφοβισμός πρέπει να σταματήσει ΤΩΡΑ.
Μια κατασκευή - πλακάτ για διαμαρτυρία.
Εκτυπώνουμε την παλάμη σε χαρτόνι κάνσον, την κόβουμε, γράφουμε το μήνυμά μας για τον σχολικό εκφοβισμό,τη χρωματίζουμε αν θέλουμε και στη συνέχεια κολλάμε γλωσσοπίεστρο.













Κυριακή, 5 Μαρτίου 2017

ΟΛΟΙ ΚΑΛΟΙ ΧΩΡΑΝΕ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑΣ ΜΑΣ


Σχεδιάζουμε σε ενα μεγάλο κόκκινο χαρτόνι κάνσον μια καρδιά και την κόβουμε. Παίρνουμε στη συνέχεια χαρτάκια από τρυφάκια, στα οποία έχουμε κολλήσει τις φωτογραφίες των παιδιών, είτε εμείς είτε τα ίδια τα παιδιά!
Στην καρδιά έχουμε κάνει κουκίδες με ένα μαρκαδόρο και επάνω σε κάθε κουκίδα έχουμε αφήσει από ένα σοκολατάκι. Πρώτη ο/η εκπαιδευτικός παίρνει ένα σοκολατάκι και το προσφέρει σε ένα παιδάκι λέγοντας ένα γλυκό λόγο για τον οποίο το επέλεξε και αυτό κολλάει τη φωτογραφία της/του στο σημείο από το οποίο το πήραμε.Στη συνέχεια το παιδάκι αυτό παίρνει ένα άλλο σοκολοτάκι από την καρδια και το προσφέρει σε ένα άλλο παιδί κ.ο.κ 
Στο τέλος η καρδιά έχει χωρέσει όλη την ομάδα μας και σε όλους έχει μείνει μια γλυκιά γεύση.

ΣΥΝΘΕΤΩ ΤΟ ΕΡΓΟ "BEST FRIENDS" του K. Haring

Συνθέτουμε τον γνωστό πίνακα του Keith Haring "Best Friends" τοποθετώντας τις φιγούρες στη σωστή θέση και "γράφοντας" τον τίτλο του έργου.
Στη συνέχεια σε ατομικό επίπεδο αναπαράγουμε τον πίνακα με τα ίδια χρώματα και με κολλάζ συνθέτουμε εκ νέου τον πίνακα.







 ο πίνακας αναφοράς μας



Πλαστικοποιούμε τις παρακάτω εικόνες και στη συνέχει κόβουμε τις 3 τελευταίες 






Οι 3 ασπρόμαυρες σελίδες για την ατομική αναπαραγωγή του πίνακα




 Τέλος αγκαλιαζόμαστε σε ζευγάρια με τον ίδιο τρόπο.