Αναζήτηση

Τετάρτη 12 Φεβρουαρίου 2014

5 comments:

Τάνια Μάνεση είπε...

Εξαιρετική δουλειά, Στέλλα. Πολύ όμορφα όλα. Μπράβο.

Ανώνυμος είπε...

Καλησπέρα! Είμαι φανατική αναγνώστρια των όσων κάνεις και πραγματικά σε θαυμάζω!!!! Ψάχνω φύλλα εργασίας να δώσω στα πρωτάκια μου για τις ανάγκες του ανθρώπου. Μπορείς να με βοηθήσεις ή να με καθοδηγήσεις τι να κάνω; Συγχαρητήρια και πάλι για την δουλειά σου-Νικολέτα

Los Ninos είπε...

Νικολέτα σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια θα ήθελες να μου πεις τι εννοείς ακριβώς όταν λες ανάγκες του ανθρώπου? Για να μπορέσω να σε βοηθήσω.

Ανώνυμος είπε...

Συζητάμε αυτή τη βδομάδα για τις βασικές ανάγκες του ανθρώπου(νερό, σπίτι...) και προετοιμαζόμαστε να φτιάξουμε ένα λεξικό των αναγκών μας. Βέβαια ακόμη δεν το έχω δουλέψει μόνη μου, για να δω πώς βγαίνει. Από την άλλη βδομάδα θα ασχοληθούμε με το σώμα μας. Σε φώτισα καθόλου ή μάλλον σε μπέρδεψα; Σ' ευχαριστώ για το ενδιαφέρον!!!!!!!!!!!!!!!

Ανώνυμος είπε...

Μιλάμε για τις ανάγκες που έχει ο άνθρωπος (σπίτι, νερό...) και θα συνεχίσουμε και την άλλη εβδομάδα. Μετά θα προχωρήσουμε στη γνωριμία με το σώμα μας! Συγνώμη για την αναστάτωση και σ' ευχαριστώ για το ενδιαφέρον!!!!-Νικολέτα

Δημοσίευση σχολίου

Πες μας την γνώμη σου..