Παρασκευή 31 Μαρτίου 2017
Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΗ ΜΕΓΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ
Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΗ ΜΕΓΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ
Αυτοσχέδιος πίνακας αναφοράς
Πέρνοντας για πατρόν ένα φακελο αλληλογραφίας ανοιγμένο φτιάχνουμε μία εκκλησία.Αν πάλι δεν έχουμε φάκελο, χρησιμοποιούμε το παρακάτω πατρόν, που είναι ένας ανοιγμένος φάκελος, ο οποίος μας θυμίζει Εκκλησία με τα παράθυρα στο πλάι.
Στην κορυφή θα κολήσουμε τον τρούλο της Εκκλησίας και διπλώνοντας προς τα μέσα τα δυο πλαινά κομμάτια, θα κολλήσουμε στης εξωτερικές πλέον πλευρές από 2 παράθυρα και στο κέντρο την πόρτα..
Αφού χρωματίσουμε τότε κόβουμε στη μέση την πόρτα.
Στο εσωτερικό κέντρο του φακέλου σχεδιάζουμε κάτι από την Μεγάλη εβδομάδα ή χρωματίζουμε τα έτοιμα σχέδια που υπάρχουν.
Στη σκεπή γράφουμε την ημέρα πχ Μεγάλη Τετάρτη.
πατρόν Εκκλησίας με εσωτερικά παράθυρα προτυπωμένα
πατρόν με τρούλο , δυο εσωτερικά και δύο εξωτερικά παράθυρα και μία πορτα
(το πατρόν είναι για δυο εργασίες)
Παρακάτω ακολουθούν τα πατρόν με πρωτυπωμένη την χαρακτηριστική παράσταση της κάθε μέρας της Μεγάλης Εβδομάδας, ξεκινώντας από το Σάββατο του Λαζάρου , αλλά και τα εσωτερικά παράθυρα
Δευτέρα 27 Μαρτίου 2017
ΤΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΤΗΣ ΣΑΡΑΚΟΣΤΗΣ
Ο ΔΡΟΜΟΣ ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΣΧΑ
Ένα ατομικό ημερολόγιο αντίστροφης μέτρησης για το Πάσχα, το ημερολόγιο της Σαρακοστής.
Όπου υπάρχει το σύμβολο της εκκλησίας είναι ημέρα Κυριακή - οι Κυριακές των Νηστειών.
Όπου υπάρχει ο ΙΧΘΥΣ είναι Παρασκευή και με την εικόνα της Παναγίας συμβολίζουμε τους Χαιρετισμούς.
Με εκτύπωση σε Α3 μπορεί να γίνει και το κεντρικό ημερολόγιο της τάξης μας.
Τετάρτη 8 Μαρτίου 2017
LIKE & DISLIKE ΣΤΙΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΕΣ
Με έμπνευση από τα social media , φτιάχνουμε το σήμα το "like" και του "dislike" , το μεν πρώτο το χρωματίζουμε με μπλε χρώμα και το δεύτερο με κόκκινο.
Κόβουμε τα παρακάτω πατρόν και διπλώνουμε στη μέση τοποθετώντας μέσα ένα καλαμάκι από σουβλάκι.
Μπορούμε να δείχνουμε κάποιες ΕΙΚΟΝΕΣ ΓΙΑ ΣΥΖΗΤΗΣΗ και τα παιδιά ανάλογα με την εικόνα να σηκώνουν ένα από τα 2 χεράκια.
Μπορούμε να δραματοποιήσουμε σκηνές και σε κάθε συμπεριφορά να να σηκώνουμε το κατάλληλο χεράκι.
Ακόμα μπορούμε να τα κρατήσουμε στα συρτάρια μας εύκαιρα και αν κάποιος συμμαθητής μας παρεκτραπεί να το δείξουμε το dislike ή αν κάνει κάποια πολύ καλή πράξη το like.
Δευτέρα 6 Μαρτίου 2017
ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΚΟΜΜΑΤΙΑ ΕΝΟΣ ΠΑΖΛ - ΟΜΑΔΑ
Η ομάδα μας "κουμπώνει"
Όλοι μαζί μια αλυσίδα, όλοι μαζί δεμένοι, όλοι μαζί κομμάτια ενός πάζλ
Το κάθε παιδί χρωματίζει το δικό του κομμάτι του πάζλ και φτιάχνει και την φατσούλα του. Για καλύτερο αποτέλεσμα μπορούμε να κολλήσουμε και αυτοκόλητα ματάκια. Σε κάθε κομμάτι γράφουμε και το όνομά μας.
Πατρόν για ολιγομελή ομάδα
Αν τώρα η ομάδα μας είναι μεγαλύτερη τυπώνουμε τα 2 παρακάτω πατρόν και τα ενώνουμε και αναλόγα προσαρμόζουμε τα κομμάτια του πάζλ όπως φαίνεται στην παρακάτω φωτογραφία.
Παράδειγμα
Κυριακή 5 Μαρτίου 2017
ΟΛΟΙ ΚΑΛΟΙ ΧΩΡΑΝΕ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑΣ ΜΑΣ
Σχεδιάζουμε σε ενα μεγάλο κόκκινο χαρτόνι κάνσον μια καρδιά και την κόβουμε. Παίρνουμε στη συνέχεια χαρτάκια από τρυφάκια, στα οποία έχουμε κολλήσει τις φωτογραφίες των παιδιών, είτε εμείς είτε τα ίδια τα παιδιά!
Στην καρδιά έχουμε κάνει κουκίδες με ένα μαρκαδόρο και επάνω σε κάθε κουκίδα έχουμε αφήσει από ένα σοκολατάκι. Πρώτη ο/η εκπαιδευτικός παίρνει ένα σοκολατάκι και το προσφέρει σε ένα παιδάκι λέγοντας ένα γλυκό λόγο για τον οποίο το επέλεξε και αυτό κολλάει τη φωτογραφία της/του στο σημείο από το οποίο το πήραμε.Στη συνέχεια το παιδάκι αυτό παίρνει ένα άλλο σοκολοτάκι από την καρδια και το προσφέρει σε ένα άλλο παιδί κ.ο.κ
Στο τέλος η καρδιά έχει χωρέσει όλη την ομάδα μας και σε όλους έχει μείνει μια γλυκιά γεύση.
ΣΥΝΘΕΤΩ ΤΟ ΕΡΓΟ "BEST FRIENDS" του K. Haring
Συνθέτουμε τον γνωστό πίνακα του Keith Haring "Best Friends" τοποθετώντας τις φιγούρες στη σωστή θέση και "γράφοντας" τον τίτλο του έργου.
Στη συνέχεια σε ατομικό επίπεδο αναπαράγουμε τον πίνακα με τα ίδια χρώματα και με κολλάζ συνθέτουμε εκ νέου τον πίνακα.
ο πίνακας αναφοράς μας
Πλαστικοποιούμε τις παρακάτω εικόνες και στη συνέχει κόβουμε τις 3 τελευταίες
Οι 3 ασπρόμαυρες σελίδες για την ατομική αναπαραγωγή του πίνακα
Τέλος αγκαλιαζόμαστε σε ζευγάρια με τον ίδιο τρόπο.