Το νέο μας παιδικό βιβλίο είναι πλέον πραγματικότητα! Μια όμορφη ιστορία για μικρά παιδιά που εκδηλώνει πόσο σημαντικό είναι να λέμε "Σ'ευχαριστώ", "Παρακαλώ" και "Μπορώ να έχω?" στη ζωή μας.
Μετά από πολύ κόπο για να βρούμε ελεύθερο χρόνο και να τελειώσει το πρώτο μας παιδικό βιβλίο για παιδιά κάτω των 5 ετών, τα καταφέραμε. Θέμα του βιβλίου είναι πως οι αριθμοί μας βοηθάνε στη καθημερινή μας ζωή, και γιατί τους έχουμε ανάγκη. Όλα διηγούνται μέσα από τις περιπέτειες τις μικρής Δανάης σε φανταστικούς κόσμους γεμάτους νούμερα.
Σας ακούσαμε και αποφασίσαμε να σας δώσουμε τις καλύτερες παιδικές μελωδίες μαζεμένες σε ένα κανάλι μας με εύκολη αναζήτηση. Απολαύστε ατέλειωτες ώρες μελωδίας μόνο για παιδιά!
Στη σελίδα μας θα βρείτε όλες τις γιορτές που χρειάζεται ένα παιδάκι να κατανοήσει. Βρείτε κατασκευές και φύλλα εργασίας για την τάξη αλλά και για το σπίτι. Η μάθηση γίνεται διασκέδαση!
Οι κατηγορίες μας καλύπτουν ένα μεγάλο εύρος εγκυκλοπαιδικών θεμάτων. Είναι σημαντικό τα παιδιά να μαθαίνουν για τον υλικό κόσμο του παρόντος και του παρελθόντος, όπως και εξίσου σημαντικό είναι τα θέματα για την ψυχολογία τους.
Με αφορμή την 6η Μαρτίου, Πανελλήνια Ημέρα κατά της σχολικής βίας και του εκφοβισμού, «Το Χαμόγελο του Παιδιού» δίνει και πάλι τον πρώτο λόγο στα παιδιά με την 8η Πανελλαδική Σχολική Δράση ενάντια στον Σχολικό Εκφοβισμό.
Συντάσσουμε τη φράση "Μίλα Τώρα" με ό,τι υλικό θέλουμε.
Εμείς διαλέξαμε μπατονέτες για τα αυτιά και παλιούς χαλασμένους μαρκαδόρους.
Χρησιμοποίησα μεσαίου μεγέθους χαρτί ακουαρέλας, στο οποίο με μολύβι αρχικά τα παιδιά έφτιαξαν το μισό κύκλο που είναι ουσιαστικά μέρος του φεγγαριού. Μετά έφτιαξαν μικρούς κύκλους για τους κρατήρες που έχει το φεγγάρι. Στη συνέχεια τα παιδιά "πάτησαν" με μαύρο μαρκαδόρο ή λαδοπαστέλ τα περιγράμματα και χρωμάτισαν το φεγγάρι γκρι.
Από προηγούμενη δραστηριότητα τα παιδιά είχαν κόψει και τα ανθρωπάκια, τα οποία κόλλησαν ώστε να πατάνε στο φεγγάρι.
Για το φόντο έδωσα στα παιδιά τέμπερα μπλε και γαλάζιο χρώμα. Όταν στέγνωσε έφτιαξαν αστεράκια με άσπρο λαδοπαστέλ!
Ο Romero Britto είναι αγαπημένος μας καλλιτέχνης τόσο για τα ζωηρά χρώματα που χρησιμοποιεί αλλά και για τα σχέδιά του. Έντονες μαύρες γραμμές, κύκλοι, λουλούδια, καρδιές τα κύρια μορφικά στοιχεία στα έργα του.
Απομονώνουμε τις καρδιές που πολύ μας αρέσουν. Μελετούμε έργα του καλλιτέχνη.
και ξεκινάμε τη δημιουργία κόβοντας τις καρδιές από το παρακάτω πατρόν και δημιουργώντας επάνω στοιχεία που προσομοιάζουν με αυτά του καλλιτέχνη. Έντονες μαύρες γραμμές, κύκλους , μισά λουλούδια κτλ.
Το πατρόν μιας καρδούλας
Στη συνέχεια βάφουμε μια παραλληλόγραμμη σκληρή επιφάνεια διάστασης περίπου Α5 (όπως το πίσω μέρος από ένα μπλοκ ακουαρέλας, ή χαρτόκουτο) με χρώματα έντονα και ζωηρά.
Αφού στεγνώσουν κολλάμε την καρδιά που φτιάξαμε και τραβάμε με μαύρο ανεξίτηλο μαρκαρόδο γραμμές. Με άσπρο χρώμα ακουαρέλας φτιάχνουμε παράλληλες με τις μαύρες γραμμές και βούλες.
Μόλις στεγνώσει το καδράκι μας περνάμε από επάνω με ελαφριά στρώση ατλακόλ για να γυαλίσει το έργο μας και για να αντέξει στο χρόνο.
Το Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης είναι η αφορμή για να ασχοληθούμε με τους Καθημερινούς Ήρωες. Ξεκινήσαμε να μιλάμε με τα παιδιά για το τί είναι οι Ήρωες και τι σημαίνει να είσαι ήρωας.
Ολοκληρώνοντας τη δραστηριότητα ανίχνευσης πρότερων αντιλήψεων
Φτιάχνουμε το ιστόγραμμα με τα παιδιά
Καταλήξαμε, ότι οι ήρωες χωρίζονται σε 3 κατηγορίες στους Ιστορικούς Ήρωες, στους Υπερήρωες και στους Καθημερινούς Ήρωες.
Φυσικά Βάλαμε και μπέρτα αλλά δεν είδαμε να αλλάζουν οι δυνάμεις μας κι έτσι αφήσαμε τους Υπερήρωες για τα παραμύθια.
Θυμηθήκαμε όμως τους Ήρωες της Επανάστασης του 1821, τους συγκρίναμε με τους Υπερήρωες αλλά και πάλι οι τελευταίοι "έχασαν". Όσο για τους Καθημερινούς Ήρωες δεν υπήρχε τέλος στην Ιδεοθύελλα.
Τελικά με 14 σελίδες με εικόνες για παρατήρηση, περιγραφή, και συζήτηση για τους ήρωες βοηθηθήκαμε να οπτικοποιήσουμε ό,τι μέχρι τώρα συζητήσαμε.
Στην επόμενη φάση πραγματοποιούμε και ταξινόμηση με βάση τις τρεις κατηγορίες ηρώων, ως δραστηριότητα εμπέδωσης.
Οι παρακάτω κάρτες θα μας βοηθήσουν στην δραστηριότητα της ταξινόμησης
Στο wordart.comδημιουργούμε συννεφόλεξο με τη λέξη ΗΡΩΕΣ, την οποία γράφουν τα παιδιά στον Η/Υ, με τη βοήθεια από τις παραπάνω καρτέλες.
Τυπώνουμε και παίζουμε γλωσσικό παιχνίδι σύνθεσης της νέας λέξης που προστέθηκε στο λεξιλόγιό μας.
Ώρα για τραγούδι
Ένας από τους καθημερινούς και κοντινότερους Ήρωές μας έγινε και τραγούδι.
Φυσικά και διαβάσαμε και το βιβλίο
"Θέλω να γίνω Ήρωας"
Εννοείται ότι ξεκινήσαμε και τις εικαστικές μας δομικές για την απεικόνιση των δικών μας Καθημερινών Ηρώων. Προτάσεις που ακούσαμε ήταν Ο Ήρωας του Νερού, γιατί πηγαίνει συνέχεια ένα ποτήρι νερό στη μαμά του ή η Ηρωίδα με τα μανταλάκια, ναι ναι γιατί μαζεύει τα μανταλάκια από την απλώστρα. Και φυσικά ο Ήρωας του Τζελ και ο Ήρωας του Καλοριφέρ είναι μερικοί από τους Ήρωες που ανακαλύψαμε μέσα μας.
Με αφορμή την Ημέρα των Ερωτευμένων, αλλά και χωρίς αφορμή Pixel Coding με θέμα την καρδιά. Περίγραμμα ή γεμάτη καρδιά.
Ατομικό Φύλλο Αξιολόγησης για δραστηριότητα εμπέδωσης
Και για τους μικρότερους μαθητές μας
Coloring by number
Στην περίπτωση αυτής της καρδιάς μπορούμε να έχουμε 63 κόκκινα τετράγωνα χαρτάκια σε μέγεθος post-it για να φτιάξουμε την καρδιά με την μορφή επιδαπέδιου παζλ.