Παρασκευή 29 Νοεμβρίου 2013
Κατασκευή σκελετού δεινοσαύρου με πλαστελίνη,μακαρόνια,οδοντογλειφίδες και μπατονέτες
Εύκολη κατασκευή σκελετού δεινοσαύρου με πλαστελίνη και με μακαρόνια
Σχεδιάζουμε το σκελετό ενός δεινοσαύρου ή βρίσκουμε ένα σχέδιο έτοιμο και κολλάμε επάνω κομμάτια πλαστελίνης, που έχουμε πλάσει σε σκουληκάκια, ή κολλάμε μακαρόνια πένες, όπως χαρακτηριστικά φαίνεται στις 2 παρακάτω εικόνες.
Επιπλέον μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε οδοντογλειφίδες ή μπατονέτες για τα αυτιά
ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΤΟΥ ΠΑΛΑΙΟΝΤΟΛΟΓΟΥ
Οι παλαιοντολόγοι σε κονκάρδα
Έχουμε 2 ομάδες παλαιοντολόγων, μία μοβ και μία πορτοκαλί, από τις οποίες ο αρχηγός φοράει την παραπάνω κονκάρδα.
Η μία ομάδα ψάχνει να βρει οστά δεινοσαύρων και η άλλη ψάχνει να βρει αβγά δεινοσαύρων τα οποία και έχουμε κρύψει σε διάφορα σημεία είτε μέσα στην τάξη είτε αν ο καιρός ευνοεί στο προαύλιο. 2 από τα παιδιά θα κάνουν τους παρατηρητές-διαιτητές.
Η ομάδα που θα βρει πρώτη όλα τα αντικείμενα θα είναι και η κερδισμένη.
Μπορούμε να παίξουμε επίσης να παίξουμε και σε ατομικό επίπεδο όπως ακριβώς το παιχνίδι του κρυμμένου θησαυρού.
ΑΝΑΣΥΝΘΕΣΗ ΤΗΣ ΛΕΞΗΣ ΔΕΙΝΟΣΑΥΡΟΣ & Η ΕΤΟΙΜΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ
Μαθαίνουμε την ετοιμολογία της λέξης ΔΕΙΝΟΣΑΥΡΟΣ!
Μαθαίνουμε να διαβάζουμε και να γράφουμε την λέξη Δεινόσαυρος με τη βοήθεια των παρακάτω οστών, τα οποία ή χρησιμοποιούμε σαν πίνακα αναφοράς ή πλαστικοποιούμε και κόβουμε.
Φύλλο Εργασίας για τη γραφή
και ανασυνθέτουμε τη λέξη πάλι με την βοήθεια των δεινοσαυροοστών.
Πέμπτη 28 Νοεμβρίου 2013
Τετάρτη 27 Νοεμβρίου 2013
Αναγνωρίζω - Ταυτίζω - "Διαβάζω"
Αναγνωρίζω - Ταυτίζω - "Διαβάζω"
Πλαστικοποιούμε για μεγαλύτερη αντοχή και κόβουμε τις καρτέλες με τις εικόνες-ονόματα των δεινοσαύρων. Το ίδιο κάνουμε και στην επόμενη σελίδα για τις καρτέλες με τα ονόματα των δεινοσαύρων.Το παιχνίδι για την ταύτιση και ανάγνωση των ονομάτων είναι έτοιμο για χρήση.
Τρίτη 26 Νοεμβρίου 2013
Δευτέρα 25 Νοεμβρίου 2013
Κυριακή 24 Νοεμβρίου 2013
Πληροφοριακό Υλικό για τους ΔΕΙΝΟΣΑΥΡΟΥΣ
Στις παρακάτω συνδέσεις μπορείτε να βρείτε πλούσιο πληροφοριακό υλικό για την διδασκαλία των Δεινοσαύρων στο Νηπιαγωγείο. Θεωρίες για την εξαφάνισή τους, κατηγορίες δεινοσαύρων,ανατομικά χαρακτηριστικά, χρονική περίοδος ζωής κ.α.
http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%94%CE%B5%CE%B9%CE%BD%CF%8C%CF%83%CE%B1%CF%85%CF%81%CE%BF%CE%B9
http://physics4u.wordpress.com/2010/03/07/%CF%8D-%CE%AE-%CE%AC-ome/
http://www.enchantedlearning.com/subjects/dinosaurs/dinos/Iguanodon.shtml
http://www.enchantedlearning.com/subjects/dinosaurs/facts/
http://dinosaurs.about.com
http://www.aegean.gr/gympeir/dinosayroi.htm
http://portal.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_kathciv_1_16/12/2008_260421
http://www.tetradio.gr/html/modules/pico2/index.php?content_id=4
http://www.pame.gr/oikologia-perivallon/thilastika/deinosavroi-eksafanisi.html#.UpLOY9J7KSo
44 ΚΑΡΤΕΣ με ΔΕΙΝΟΣΑΥΡΟΥΣ
Κάρτες με εικόνες μερικών εκ των πολλών ειδών Δεινοσαύρων. Σαν πίνακας αναφοράς μπορούμε να παρατηρήσουμε ομοιότητες και διαφορές.
Κόβοντας και πλαστικοποιώντας μπορούμε να κάνουμε ταξινομήσεις ως προς διάφορες παραμέτρους όπως αν είναι σαρκοφάγοι ή φυτοφάγοι, αν στέκονται στα 2 πόδια ή στα 4 πόδια, αν έχουν αγκάθια στην πλάτη ή όχι , αν έχουν μακρύ λαιμό ή όχι και ότι άλλο έχουμε παρατηρήσει.
Κόβοντας και πλαστικοποιώντας μπορούμε να κάνουμε ταξινομήσεις ως προς διάφορες παραμέτρους όπως αν είναι σαρκοφάγοι ή φυτοφάγοι, αν στέκονται στα 2 πόδια ή στα 4 πόδια, αν έχουν αγκάθια στην πλάτη ή όχι , αν έχουν μακρύ λαιμό ή όχι και ότι άλλο έχουμε παρατηρήσει.